HTML

Bomba forma 50 felett

Elmúltál 40, talán már ötven is? Úgy érzed leírtak? Fásult és enervált vagy? Szeretnél vátoztatni, szeretnél újra vonzó és kívánatos lenni? Gyere velem egy 24 hetes intenzív programra, amelynek a végén....?! Hogy milyen - bomba nő - leszel csak rajtad múlik!

Hírlevél

Bombaforma MINIHÍREK!

Neved*
E-mail címed*

Friss topikok

Linkblog

Archívum

5...4...3...2...1...0 Rajt!

2008.05.26. 23:09 ildiko58

                        

 

 

Kedves sorstársaim!

 
Ez az első nap, amikor már nincs visszaút.

Fel kell kötni a nadrágot, farkasszemet kell nézni a szobamérleggel, a hűtőszekrénnyel, a kamra eldugott zugában rejtegetett édességekkel és a futócipővel.


Gyanítom sokunknak ez lesz a legnehezebb.

 
Bevallom nekem is, aki fiatal koromban versenyszerűen sportoltam majd kisgyermekes anyukaként is kocka hassal büszkélkedhettem, mert bizony nem telt volna el nap hogy, ne sportoljak.

 
Akkoriban az aerobic oltárán hódoltam. Jane Fonda kazettáit nyüstöltem únos-úntalan, majd később Bíró Ica volt a favorit.

Bizony este 11-kor is képes voltam bekapcsolni, mert hazajőve a munkából, háziasszonyi és anyai teendőimet ellátva csak ilyen későn jutott erre idő. Ki nem hagytam egyetlen napot sem, mert abba bele is betegedtem volna.

 
No de félre a nosztalgiával, azóta bizony eltelt 10 év, szűk fél év múlva betöltöm az ötvenet és bizony oda a kocka has, az 58 cm-es derékbőség már csak álom és a ruganyos bőr is csak az emlékek közt él.

 
Szerepeljen itt a kendőzetlen valóság:

 

Testmagasság:               160 cm

Testsúly:                          60 kg

Mellbőség:                       92 cm

Derékbőség:                     72 cm

Csípőbőség:                   100 cm

Combbőség:                     57 cm

 

Huha… elég sokkoló adatok!!!

 
Nektek is javaslom, hogy álljatok a mérlegre, vegyetek egy centit és mérjétek le magatokat, vegyetek elő egy kis füzetet és rögzítsétek benne az adatokat. Persze ez még kevés, a célt is le kell írni.

 
Szerepeljenek tehát most itt azok az adatok, amelyeket én álmodtam meg, a 36-os ruhamérethez.

 
Testmagasság:   160cm
(Ezen nem tudok változtatni, de az is fontos, hogy szép és helyes testtartással,  egészséges csontozattal ez meg is maradjon, a többség ugyanis 45-50 év után kezd összemenni.)

Testsúly:               52 kg

Mellbőség:            92 cm  
(Szeretném megtartani, majd kiderül. Jó mellizomgyakorlatokkal lehet a fogyást kompenzálni.)

Derékbőség:         65 cm

Csípőbőség:         92 cm

Combbőség:         53 cm

 

 Máris jobban alszom! Ez csak vicc volt, irány a Vérmező, az első napi edzést - amely egy laza kis futás és séta kombinációja – meg kell tenni. Tréningalsó, póló és edzőcipő fel, s indulás.

 
Ha végeztem jelentkezem és elmondom milyen volt.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés séta futás aerobic derékbőség futócipő mellbőség combbőség csípőbőség testmagasság

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaforma.blog.hu/api/trackback/id/tr79489450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása