HTML

Bomba forma 50 felett

Elmúltál 40, talán már ötven is? Úgy érzed leírtak? Fásult és enervált vagy? Szeretnél vátoztatni, szeretnél újra vonzó és kívánatos lenni? Gyere velem egy 24 hetes intenzív programra, amelynek a végén....?! Hogy milyen - bomba nő - leszel csak rajtad múlik!

Hírlevél

Bombaforma MINIHÍREK!

Neved*
E-mail címed*

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A kutyafáját… ez nem semmi volt!

2008.05.28. 01:08 ildiko58

A kutyafáját… ez nem semmi volt!

 

Elég rendesen elfáradtam, de kezdjük az elején.

Vettem a futócipőmet és lesétáltam a vérmezőre. Picit fülledt volt az idő, de mindenesetre kellemesebb, mint ha eset volna és a hidegtől összekoccantak volna a fogai.

Egy rövid bemelegítés után, - amely szökdelésekből, kar, derék és nyakkörzésekből állt, kis guggolásból és láblendítésekből állt – elkezdtem közepes tempóban futni.

 

Kettő percet futottam egy huzamban, majd 2 perces séta következett. Ezt még 2-szer megismételtem és ezzel az első napi adagom meg is volt.

 

Nagyon fontos a fokozatosság, semmi esetre sem szabad hősködni, mert az bizony keservesen bűnhődik. Rá érünk még a maratoni távot megcélozni.

Egy napot kihagyunk, minden második napon futunk.

 

Hajrá, ne lazsáljatok!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombaforma.blog.hu/api/trackback/id/tr12491131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása